Search - SP Page Builder
Easy Profile - Search plugin
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - وب لینک ها
جستجو - برچسب ها

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

هنگامی که شما قصد راه اندازی یک کانال ارتباطی بین PBX و سرور تماس را داریدمیتوان گفت که شما با کانفیگ SIP ترانک یک تنه اصلی امن بین دوسایت برقرار کرده اید.

برای کانفیک شما باید چند مرحله را به ترتیب گفته شده در ادامه...

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

یکی دیگر از ویژگی های الستیکس که در این قسمت مزایا و کاربردها  آن را توضیح میدهم Diza میباشد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

پس از نصب الستیکس اولین گامی که شما برای تست سیستم ویپ تان میتوانید استفاده کنید ایجاد یک داخلی و رجیستر کردن آن بر روی یا گوشی تلفن IP Phone یا یک نرم افزار می باشد.

برای تعریف داخلی در  الستیکس مانند تصویر زیر وارد تب...

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

یکی از گزینه هایی الستیکس در اختیار کاربران خود قرار می دهد تنظیم آهنگ انتظار یا Music on Hold دلخواه و انتخابی ادمین و انتصاب آن بر روی سرور است.

در منو PBX گزینه Music on hold را انتخاب و در صفحه باز شده شما میتوانید...

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

زمانی که شما تنظیماتی را در الستیکس جهت اعلام یک خطا یا اعلام مثلا ساعت فعال میکنید چون زبان الستیکس به صورت پیش فرض انگیسی بوده زبان پیام مطرح شده انگلیسی می باشد.

شما برای تبدیل این صداها به فارسی دو راه دارید:

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تجسم کنید که شما در شبکه ویپ نیاز دارید که بتوانید کلیه تماس های ورودی را بر اساس دسته بندی هایی خاصی گروه بندی کرده و هدایت کنید. برای وضوح بهتر مطلب با این مثال توجه کنید:

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

یکی از کابوس های تازه واردان به حوزه آی تی و حتی قدیمی تر ها نصب سیستم عامل های لینوکس بر روی محیط های مجازی مثل VMware است. دلیل آن این است که به دلیل Edition های مختلف Linux هر کدام ممکن است نکته های خاص خود را داشته باشد. PBX هایی...

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

  CUCM محبوب ترین و مناسب ترین Call Manager برای Scale های بزرگ می‎باشد. قابلیت‎های بسیار زیاد این مرکز تلفن به همراه پایداری و Stable بودن آن، دلیل محبوبیت آن شده است. در این مقاله می‎خواهیم چگونگی نصب و راه اندازی CUCM ورژن...

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

در زمان خرید شانترال تحت شبکه یک سری از پارامترها به خودی خود حائز اهمیت هستند و برخی دیگر از امکانات متناسب با نیاز ما در درجه هایی متفات از اهمیت قرار می گیرند. برخی از امکانات روی مرکزتلفن تحت شبکه به صورت پیش فرض...

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 کدک های VOIP دارای استانداردهای متفاوت و به تبع آن کیفیت صدای متفاوتی می باشند. هر کدک VOIP میزان فشرده سازی بسته های صوتی پهنای باند متفاوتی را اشغال می کند. در این بخش سعی دارم با کدک های متداول صوتی در جهان VOIP را مورد...

صفحه3 از7

خبرنامه سلام دیجی

در خبرنامه ایمیلی ما عضو شوید

به جمع همراهان ما بپیوندید و همواره بروز باشید

اطلاعات تماس

ایران،تهران، سعادت اباد

تلفن:55101946-021

info@hellodigi.ir

ساماندهی

logo-samandehi

درباره سلام دیجی

درهیچ زمانی از کمک کردن و اموزش دادن کاربران خوددست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت سایت hellodigi می توانید نقش داشته باشید باگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شوید وجایگاه خود را درشته خود بدست آورید.

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد