امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

در سیستم های تلفنی همیشه لازم است طبق قوانینی، کارمندان با شماره های خاص و یا افراد خاصی نتوانند تماس حاصل...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

یکی از پرکاربرد ترین بخش های Elastix منشی تلفنی یا IVR است که بسیار پرکاربرد است. برای راه اندازی ivr الستیکس پس از...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

الستیکس (Elastix) یکی از محبوبترین سیستم های تلفنی ویپ مورد استفاده در دنیا و بدون شک محبوب ترین...

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

صف چیست؟
هرگاه تعداد تماس گیرندگان زیاد و تعداد Extension ها کم باشد از مفهومی به نام صف Queue استفاده...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ر این آموزش ، نحوه برقراری ترانک بین مرکز تلفن Kerio Operator و Elastix 4 شرح داده خواهد شد. بعد از پیاده سازی این سناریو...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

Kerio Operator یک سیستم تلفنی IP PBX می باشد. دامنه کاربرد آن در وب سایت شرکت سازنده  برای سازمان های کوچک و متوسط...

صفحه3 از8

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد