Search - SP Page Builder
Easy Profile - Search plugin
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - وب لینک ها
جستجو - برچسب ها

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

باسلام به کاربران گرامی سایت hellodigi  امروز در این فیلم چگونگی رجیستر کردن IP Phone و Softphoneهای SIP را در روتر سیسکو یا همان CME، خواهیم دید امید وارم به بیشتر سوال های شما پاسخ دهد هرگونه سوالی بود بپرسید تا پاسخ...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

در سیستم های تلفنی همیشه لازم است طبق قوانینی، کارمندان با شماره های خاص و یا افراد خاصی نتوانند تماس حاصل کنند. در این فیلم چگونگی کنترل سطح دسترسی تلفن ها در CUCM را با استفاده از پارتیشن و CSS بررسی خواهیم کرد. مدرس مهندس...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

یکی از پرکاربرد ترین بخش های Elastix منشی تلفنی یا IVR است که بسیار پرکاربرد است. برای راه اندازی ivr الستیکس پس از ورود به سرور voip از منوی pbx وارد بخش ivr می شوید. تنظیمات تلفن گویا یا همان منشی دیجیتال در این بخش انجام می پذیرد....

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

یکی از کابوس های تازه واردان به حوزه آی تی و حتی قدیمی تر ها نصب سیستم عامل های لینوکس بر روی محیط های مجازی مثل VMware است. دلیل آن این است که به دلیل Edition های مختلف Linux هر کدام ممکن است نکته های خاص خود را داشته باشد. PBX هایی...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

الستیکس (Elastix) یکی از محبوبترین سیستم های تلفنی ویپ مورد استفاده در دنیا و بدون شک محبوب ترین سیستم تلفنی ویپ در کشور عزیزمان ایران است، این سیستم تلفنی به دلیل امکانات بیشمار و کاملی که دارد و همچنین...

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

صف چیست؟
هرگاه تعداد تماس گیرندگان زیاد و تعداد Extension ها کم باشد از مفهومی به نام صف Queue استفاده میکنیم.

انوع صف :Static: در static داخلی ها به عنوان مسئولین ، پاسخگو میباشند و برای راه اندازی آن نیاز به چند...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ر این آموزش ، نحوه برقراری ترانک بین مرکز تلفن Kerio Operator و Elastix 4 شرح داده خواهد شد. بعد از پیاده سازی این سناریو داخلی های تعریف شده در هر دو نرم افزار مرکز تلفن می توانند با یکدیگر از طریق ترانک ایجاد شده تماس برقرار...

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

Kerio Operator یک سیستم تلفنی IP PBX می باشد. دامنه کاربرد آن در وب سایت شرکت سازنده  برای سازمان های کوچک و متوسط تعیین شده است. بنابراین استفاده از آن در سازمان های Enterprise پیشنهاد نمی گردد.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

Ring strategy را به چندین بخش تقسیم میکنند و هدف ان این میباشد داخلیها یا لیستی از شمارهایی که ما در نظر گرفته ایم چگونه زنگ بخورند در زیر به توضیح هر کدام میپردازیم

صفحه3 از8

خبرنامه سلام دیجی

در خبرنامه ایمیلی ما عضو شوید

به جمع همراهان ما بپیوندید و همواره بروز باشید

اطلاعات تماس

در صورت بروزمشکل می توانیدبه ایمیل زیرپیام ارسال کنیدinfo@hellodigi.ir

ساماندهی

logo-samandehi

درباره سلام دیجی

دیجی به کمک اساتید درهیچ زمانی از کمک کردن واموزش دادن به کاربران دست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت دیجی می توانید نقش داشته باشیدباگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شویدوجایگاه خودرا درشته خودبدست آورید.لازم به ذکراست دیجی هیچ مالک واحد ومشخصی ندارد بلکه تمام کاربران او مالک و سازنده او هستند و هیچ گونه تبلیغاتی هم نمی پذیرد وفقط دانش می پذیرد

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد