Search - SP Page Builder
Easy Profile - Search plugin
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - وب لینک ها
جستجو - برچسب ها
voip

راه اندازی ارتباط ترانک در الستیکس

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هنگامی که شما قصد راه اندازی یک کانال ارتباطی بین PBX و سرور تماس را داریدمیتوان گفت که شما با کانفیگ SIP ترانک یک تنه اصلی امن بین دوسایت برقرار کرده اید.

برای کانفیک شما باید چند مرحله را به ترتیب گفته شده در ادامه انجام دهید.

 

اولین مرحله :

در اولین مرحله شما باید یک SIP Trunk بین دو سرور ایجاد کنید. برای ایجاد مانند عکس زیر از منو PBX گزینه Trunks را انتخاب کنید.

 

حال در صفحه جدید شما در اولین گزینه  میتوانید نام انتخابی خود را جهت ایجاد ترانک وارد کنید.
در دومین گزینه شما میتوانید شماره اصلی شرکت را وارد کنید ( Outbound Caller ID)

در قسمت بعدی Dialed Number Manipulation Rules شما میتوانید یک سری قوانین جهت فرمت تماس های گرفته شده قبل از انتقال به Voice Pluse . تماسها قبل از انتقال باید داریا فرمتی باشند که برای کشور مقصد قابل تعریف و استفاده باشند.

در قسمت Outgoing Setting یک سری اطلاعات اطلاعات به صورت پیش فرض وجود دارد که میتوانید انها را بر اساس نام گذاری و اطلاعات مورد نظر خود تغییر دهید اما جهت استفاده از قالب اصلی می توانید انها را از زیر کپی کنید.

type=peer
context=from-pstn
host=jfk-primary.voicepulse.com
qualify=5000
disallow=all
allow=ulaw
canreinvite=no
username=<USERNAME>
secret=<PASSWORD>
dtmfmode=rfc2833
rfc2833compensate=yes
insecure=port,invite
trustrpid=yes

مرحله اول و ایجاد یک اینترفیس ترانک در اینجا به اتمام رسید.

مرحله دوم:

در مرحله دوم شما باید یک Outbound ایجاد کنید. در این مرحله عکس های زیر کاملا مشخص کننده نحوه تنظیمات شما است

در ابتدا نام و سپس نحواه خروجی پیش فرض موجود در تنظیمات الستیکس را انتخاب کنید، سپس قوانین خروجی مورد نظر را نوشته و در نهایت ارتباطات ترانک تعریف شده را وارد کنید.

تنظیمات اولیه برای تست تماس در الستیکس

مرحله سوم:

و در نهایت در آخرین مرحله شما باید جهت ورودی تماس یک Inbound Route تعریف کنید.

Description که نام دلخواه شما جهت تعریف Inbound Route است. DID که شماره شرکت شما که تماس گیرندگان با استفاده از آن میتوانند با شرکت شما ارتباط برقرار کنند. و در نهایت در قسمت Set Destination شما میتوانید مشخص کنید که در صورت ورود تماس سرور الستیکس شما تماس را به کدام قسمت منتقل کند.


 

DISA چیست

تنظیمات اولیه برای تست تماس در الستیکس

آهنگ انتظار در الستیکس

چگونه الستیکس را فارسی کنیم

تفکیک ورودی ها در الستیکس بر اساس پیش شماره

نصب و راه اندازی Elastix 4 بر روی VMware WorkStation 12

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

خبرنامه سلام دیجی

در خبرنامه ایمیلی ما عضو شوید

به جمع همراهان ما بپیوندید و همواره بروز باشید

اطلاعات تماس

ایران،تهران، سعادت اباد

تلفن:55101946-021

info@hellodigi.ir

ساماندهی

logo-samandehi

درباره سلام دیجی

درهیچ زمانی از کمک کردن و اموزش دادن کاربران خوددست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت سایت hellodigi می توانید نقش داشته باشید باگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شوید وجایگاه خود را درشته خود بدست آورید.

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد