۱ ثبت نام کن این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود
۳ دیده و برتر شو این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.
voip

تفکیک ورودی ها در الستیکس بر اساس پیش شماره

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تجسم کنید که شما در شبکه ویپ نیاز دارید که بتوانید کلیه تماس های ورودی را بر اساس دسته بندی هایی خاصی گروه بندی کرده و هدایت کنید. برای وضوح بهتر مطلب با این مثال توجه کنید:

 

شما پاسخگویه تماس کاربران از تمامی کشور می باشد و بسته به این که کاربر مورد نظر شما از کدام شهر یا استان تماس گرفته باشد خدمات متفاوتی را عرضه می کنید. در این زمان اپراتور های شرکت شما برای تمامی تماس ها ملزم می شوند که از کاربران این سوال را بپرسند که شما از کدام استان یا شهر تماس گرفته اید و بسته به موقعییت کاربر خدمات را عرضه و نهایتا به اپراتور مربوطه منتقل کنند.

با توجه به مثال مربوطه شما می توانید کاربران را بسته به پیش شماره هایی که تماس می گیرند تقسیم و دسته بندی کنید.

برای این کار شما باید به تعداد دسته هایی که مد نظر دارید  inbound Route تعریف کنید. مثلا در تصویر زیر شما می توانید با این Inbound Route کلیه تماس ها با پیش شماره مربوط به استان خراسان رضوی را جدا کرده و بسته به نیاز مدیریت کنید.

با این عمل شما می توانید تماس ها را مستقیما به اپراتور خاصی منتقل و یا با پخش IVR مربوط مدیریت کنید. به این نحوه دسته بندی و نوشتن اعداد در قسمت DID و قوانین نوشتاری Dial Pattern می گویند.


 

نصب و راه اندازی Elastix 4 بر روی VMware WorkStation 12

فیلم اموزشی نصب 8.6 cucm روی vmware

کدک های VIOP - استانداردهای Codec های فشرده سازی صدا

لذت در دسترس بودن با Cisco Jabber

چرا در الستیکس در مواقعی هنگام تماس با یکی از داخلی ها در شبکه,داخلی صدا به صورت یکطرفه است؟

نحوه تفکیک خطوط ورودی و خروجی در کارت سنگوما،سانوی و دیجیوم

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد