۱ ثبت نام کن این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود
۳ دیده و برتر شو این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.
voip

نحوه تفکیک خطوط ورودی و خروجی در کارت سنگوما،سانوی و دیجیوم

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تفکیک خطوح ورودی :جهت تفکیک خطوط ورودی می بایست ابتدا وارد تب PBX=>DAHDI Channel DIDs شویم.سپس شماره کانال ، توضیحات و یک عدد اختیاری در فیلد DID وارد کنید.

سپس به بخش Inbound Route رفته و در فیلد DID Number همان عددی که در فیلد DID تب DAHDI Channel DIDs وارد کردید را وارد کنید و در نهایت یک Destination برای این مسیر ورودی انتخاب کنید.

 

در مرحله سوم وارد فایل Chan_dahdi.conf شوید و در گروه کانال مورد نظر کانتکس from-pstn را به from-analoge تغییر دهید.

 

تفکیک خطوط خروجی :

به صورت پیش فرض تمام تماس های خروجی از گروه G0 خارج می شوند.جهت تفکیک خطوط می بایست در فایل Chan_dahdi.conf در ماژول مربوطه گروه را به عددی دیگر تغییر دهید.مثلا میتوانید از G1 یا هر عدد دیگری استفاده کنید.

بعد از تغییر شماره گروه وارد محیط الستیکس شده و در بخش Trunk یک ترانک جدید برای گروه G1 میسازیم.سپس به تب Outbound رفته و یک رول برای این ترانک ایجاد میکنیم و سیاست هایی که نیاز داریم را در فیلد Pattern وارد می کنیم.

 


 

طریقه ی رفع کردن مشکل کارت های دیجیوم پس از فعال کردن Echo

فعال کردن تماس تصویری در الستیکس و استریسک

نحوه تشخیص نوع و رفع عدم دریافت کالر آی دی در کارت های آنالوگ

آشنایی با ورژن جدید برنامه Lync Server به نام 2015 Skype for Business

سوالات متداول در خصوص گیت وی های سنگوما (Sangoma)

اموزش بک آپ در الستیکس

ارتباط سیستم voip الستیکس با نرم افزار ارتباط با مشتری (crm)

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد