۱ ثبت نام کن این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود
۳ دیده و برتر شو این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.
voip

چگونه الستیکس را فارسی کنیم

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

زمانی که شما تنظیماتی را در الستیکس جهت اعلام یک خطا یا اعلام مثلا ساعت فعال میکنید چون زبان الستیکس به صورت پیش فرض انگیسی بوده زبان پیام مطرح شده انگلیسی می باشد.

شما برای تبدیل این صداها به فارسی دو راه دارید:

 

ایجاد فایل های صوتی فارسی

روش اول:

یکی اینکه کلیه فایل ها را ترجمه کرده و به زبان فارسی رکورد کنید و به همان نام در همان مسیر جایگزین کنید در این زمان سرور الستیکس شما زمانی که نیاز به اعلام خطا داشته باشد فایل مورد نظر را فراخوانی کرده و فایل صوتی را که به زبان فارسی و توسط شما رکورد شده است را پخش میکند.

روش دوم:

شما میتوانید سی دی حاوی تمامی فایل های صوتی موجود که به زبان فارسی ترجمه و رکورد شده را تهیه و روی سرور الستیکس خود در مسیر مربوطه جاگذاری نمایید.

انتقال فایل های فارسی به سرور الستیکس

با انتخاب خود به یکی از دو روش بالا کلیه فایل های مورد نظر را تهیه کرده اید حالا تنها لازم است برای فارسی شدن الستیکس فایل ها را جاگذاری کنید.

برای این عمل با استفاده از نرم افزار WinSCP ِبه هسته لینوکس متصل و با مراجعه به مسیر var/lib/astrisk/sounds/en  کلیه فایل ها را منتقل یا به عبارتی کپی کنید.

 

پس از انجام این مرحله و ریست کردن ، سرور الستیکس شما فارسی شده است و شما میتوانید با فعال کردن صف یا هر تنظیماتی که نیاز به اعلام و پخش فایل های صوتی دارد از اپراتور فارسی سرور خود استفاده نمایید.


 

تفکیک ورودی ها در الستیکس بر اساس پیش شماره

نصب و راه اندازی Elastix 4 بر روی VMware WorkStation 12

فیلم اموزشی نصب 8.6 cucm روی vmware

کارت های ویپ و گیتوی های سنگوما

کانفیگ کارت های آنالوگ برندSangoma

نحوه تشخیص نوع و رفع عدم دریافت کالر آی دی در کارت های آنالوگ

چرا در الستیکس در مواقعی هنگام تماس با یکی از داخلی ها در شبکه,داخلی صدا به صورت یکطرفه است؟

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد