microsoft

دانلود TMG Server 2010

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در یک جمله،TMG Server  نسخه ۲۰۱۰ را معجونی از ویژگیهای امنیتی، حفاظتی و افزایش کارایی شبکه بدانید!
Microsoft Forefront Threat Management Gateway  یا بطور خلاصه TMG یکی از محصولات خانواده ForeFront  مایکروسافت است.

 

همه محصولات خانواده ForeFront مایکروسافت با هدف حفاظت و افزایش امنیت شبکه های کامپیوتری و سرورهای موجود در آنها تولید و راه اندازی شده که TMG Server  یکی از آنها به شمار می آید.

در واقع TMG Server نسخه جدید ISA Server 2006 است که به عنوان یک Firewall  وظیفه ایجاد امنیت در لایه Application  را برای کاربران در یک شبکه محلی با کنترل و مانیتور کردن ترافیک خروجی (Outbound) عمومی به شبکه اینترنت برعهده خواهد داشت در کنار وظایف دیگری از جمله Web Proxy، Web Anti Malware، Web Caching ، VPN NAT Server و Secure email.داستان از Microsoft —– Server نسخه ۱ و ۲ شروع شد.

این محصول به عنوان Web Proxyتنها وظیفه یک Forwarder را بر عهده داشت و برای ایفای نقش خود به یک  Firewall  در شبکه وابسته بود. نسخه ISA Server 2000 اولین نسخه از ISA Server بود که به عنوان یک Enterprise Firewall  مستقل در شبکه عمل میکرد. مایکروسافت این محصول را با پیش زمینه فکری “شبکه داخلی مطمئن و شبکه خارجی نامطمئن” روانه بازار کرد غافل از اینکه طبق آمار در یک شبکه داخلی بیشترین تهدیدات و حملات از داخل شبکه داخلی صورت می گرفت و می گیرد.

 

Forefront Threat Management Gateway (TMG) 2010

TMG_2010

TMG Update


اموزش کامل نصب و کانفیگ TMG Server

ReverseDNS چیست

آموزش راه اندازی فکس سرور

راهنمای پشتیبان‌گیری از دیتابیس و بازگردان فایل‌های پشتیبان در SQL Server

Share کردن فولدر به صورت مخفی در ویندوز

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد