Search - SP Page Builder
Easy Profile - Search plugin
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - وب لینک ها
جستجو - برچسب ها
cisco

دانلود کتاب CCNA Collaboration CICD 210-060 Official Cert Guide

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سلام وعرض ادب یکی از Track هایی که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده و بازار کار خوبی دارد، VoIP است. VoIP تکنولوژی تلفن بر روی بستر شبکه و اینترنت میباشد که مزایای زیادی نیز فراهم میکند. جهت آشنایی با مزایا و قابلیت های سیستم تلفنی VoIP، میتوانید به مقاله "VoIP چیست" مراجعه کنید. امروز کتاب این دوره برای شما اماده کردیم

دوره CCNA Voice به شناخت مفاهیم اصلی و بنیادی تکنولوژی VoIP پرداخته و پس از آن، چگونگی راه اندازی مرکز تلفن سیسکو (CME) را بررسی میکند. سناریوها و مطالب کاربردی زیادی در این دوره مطرح میشوند. بنابراین اگر قصد ورود به بازار کار را دارید، آشنایی با VoIP و شناخت مفاهیم آن، میتواند باعث پیشی گرفتن شما نسبت به دیگر افراد شود.
بازار کار VoIP در خارج از ایران نیز بسیار داغ است و داشتن مدرک CCNA Voice در خارج از ایران، شانس زیادی برای یافتن یک شغل مناسب است. میانگین درآمد دارندگان مدرک CCNA Voice در آمریکا، حدود 122,000 دلار در سال میباشد.
ورژن جدید CCNA Voice، در اواخر سال 2015 به CCNA Collaboration تغییر کرد و برای دریافت مدرک CCNA Collaboration، نیاز به قبولی در دو آزمون زیر میباشد:


Implementing Cisco Collaboration Devices - 210-060

Implementing Cisco Video Network Devices -210-065

سرفصل های اصلی این دوره به شرح زیر میباشند:
آشنایی با ارتباطات آنالوگ و دیجیتال
اجزای تشکیل دهنده PSTN
آشنایی با پروتکل های Voice نظیر: RTP, RTCP, SIP, SCCP
آشنایی با اجزای تشکیل دهنده Cisco Unified Communication
آشنایی با IP Phone های سیسکو، PoE، Voice VLAN و QoS
آشنایی با مرکز تلفن سیسکو؛ CME
راه اندازی CME و رجیستر کردن IP Phone ها در آن
آشنایی با ماژول های Voice سیسکو: FXS, FXO, PVDM و ماژول های دیجیتال
آشنایی با Codec های صوتی نظیر G.711, G.729, G.722
آشنایی با Dial Plane نویسی در روتر سیسکو
شناخت قابلیت های CME
بررسی سناریو های مختلف Voice نظیر ارتباط چند مرکز تلفن به یکدیگر
آشنایی با مرکز تلفن سیسکو؛ CUCM
رجیستر کردن IP Phone ها در CUCM و شناخت قابلیت های آن
گزارش گیری از تماس های CUCM
و ...

سرفصل ها:

 

Part I Voice Perspectives

Chapter 1 Traditional Voice Versus Unified Voice

Chapter 2 Understanding the Components of Cisco Unified Communications

Chapter 3 Understanding Cisco IP Phones

Part II Cisco Unified Communications Manager Express

Chapter 4 Getting Familiar with CME Administration

Chapter 5 Managing Endpoints and End Users in CME 97

Chapter 6 Understanding the CME Dial PlanChapter 7 Enabling Telephony Features with CME

Part III Cisco Unified Communications Manager

Chapter 8 Administrator and End-User Interfaces

Chapter 9 Managing Endpoints and End Users in CUCM

Chapter 10 Understanding CUCM Dial Plan Elements and Interactions

Chapter 11 Enabling Telephony and Mobility Features with CUCM

Chapter 12 Enabling Mobility Features in CUCM

Part IV Voicemail and Presence Solutions

Chapter 13 Voice Messaging Integration with Cisco Unity Connection

Chapter 14 Enabling CM IM and Presence Support

Part V Voice Network Management and Troubleshooting

Chapter 15 Common CME Management and Troubleshooting Issues

Chapter 16 CUCM Monitoring, Maintenance, and Troubleshooting

Chapter 17 Monitoring Cisco Unity Connection

Chapter 18 Final Preparation

 

مشخصات:

نویسنده:Michael Valentine

ناشر: Cisco Press

سال نشر: 2015

تعداد صفحات:588

حجم:MB29.3

unknown CCNA-Collaboration-CICD-210-060-Official-Cert-Guide.pdf                          25-Oct-2017 12:31    1716k       

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

خبرنامه سلام دیجی

در خبرنامه ایمیلی ما عضو شوید

به جمع همراهان ما بپیوندید و همواره بروز باشید

اطلاعات تماس

در صورت بروزمشکل می توانیدبه ایمیل زیرپیام ارسال کنیدinfo@hellodigi.ir

ساماندهی

logo-samandehi

درباره سلام دیجی

دیجی به کمک اساتید درهیچ زمانی از کمک کردن واموزش دادن به کاربران دست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت دیجی می توانید نقش داشته باشیدباگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شویدوجایگاه خودرا درشته خودبدست آورید.لازم به ذکراست دیجی هیچ مالک واحد ومشخصی ندارد بلکه تمام کاربران او مالک و سازنده او هستند و هیچ گونه تبلیغاتی هم نمی پذیرد وفقط دانش می پذیرد

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد