تکنولوژی

بیستمین سالگرد تاسیس Cisco Network Academy

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

سلام Cisco Network Academy جشن بیستمین سالگرد حضور پرثمر خود در حوزه آموزش مهارت های IT و برنامه ریزی حرفه ای برای یادگیری افراد در سرتاسر جهان را در این صنعت جشن گرفت. نتیجه بیست سال تلاش موثر در این زمینه حضور هفت میلیون هشتصد هزار دانشجو در 180 کشور جهان می باشد. 

از زمان تاسیس Network Academy در سال 1997، سیسکو مبلغ 2.6 ملیارد دلار کمک های مالی، ابزار، منابع و پشتیبانی از دانشجویان، مربیان و مدارس را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. برنامه های درسی و آموزشی و بیش از 22000 مدرس شبکه به طور رایگان برای همکاران آکادمیکی که شامل دبیرستان ها، کالج ها، دانشگاه ها و سایر سازمان های غیر انتفاعی درجامعه می باشد ارائه گردیده است. از سال 2005 بیش از 1.6 میلیون دانش آموز که دوره های پیشرفته را به پایان رسانده اند، به لطف Cisco Network Academy، شغل جدیدی را به دست آورده اند. 
به نقل از Tae Yoo معاون ارشد سیسکو: ما بسیار خوشحالیم که توانستیه ایم هفت میلیون هشتصد هزار نفر را در طی 20 سال گذشته تحت تاثیر قرار دهیم و شاهد پیشرفت آنان باشیم. همانطور که پیش بینی می کنیم ما قصد داریم همکاری های طولانی مدت خود را در سراسر جهان گسترش دهیم. این یکی از افتخارات ماست که در سطح جهانی با توجه به فرهنگ نوآوری سازی سیسکو، به دنبال برآورده شدن نیازهای کارفرمایان فناوری اطلاعات از جمله داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل آنها، Cloud، امنیت سایبری، اتوماسیون و هوش مصنوعی هستیم. 
Cisco Network Academy دارای سابقه ای طولانی در زمینه ترویج مباحث مربوط به فناوری شبکه، امنیت و ارائه فرصت های یادگیری به دانشجویان مختلف در تمام زمینه ها می باشد. امروزه 24 درصد از کل دانشجویان در سراسر جهان از قشر بانوان در مناطق مختلف، از جمله آمریکای لاتین و آفریقا، می باشند. در ایالات متحده، 30 درصد از دانش آموزان ثبت نام شده، اقلیت های کم اهمیت آفریقایی، آمریکایی، اسپانیایی، هندی، بومی آلاسکا هستند و همچنین آکادمی های متعددی به طور خاص به اعضای ارتش، جانبازان و خانواده هایشان خدمات می دهند. علاوه بر این، Cisco Network Academy تعهد کرده است که در عرض پنج سال آینده 10000 نفر که با معلولیت زندگی می کنند از این خدمات آموزشی نیز بهره مند شوند. 
تجربه یادگیری شامل برنامه های آموزشی الکترونیکی می باشد. فرصت هایی همانند آزمایشگاه ها، نرم افزار های شبیه سازی شبکه، پلتفرم های یادگیری و ارزیابی سیسکو در ابعاد جهانی از شبیه سازی های پیشرفته ای هستندکه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

منبع:pazh

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد