تکنولوژی

Pure Storage راه حل جدید پشتیبانی شده توسط Cisco و NVIDIA

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت PSTG اخیرا به معرفی FlashStack و FlashBlade پرداخته است که توسط آنها سرعت پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها افزایش پیدا خواهند کرد. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرد که AIRI و AIRI Mini با همکاری نمایندگان فروش خود در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. 

به طور مشخص AIRI و AIRI Mini کاربران را با زیر ساخت های جامع و کامل هوش مصنوعی با استفاده از سرور های NVDA DGX-1 شرکت NVIDIA آماده می کنند. راه حل جدید FlashStack ها که بر اساس طراحی FlashBlade ساخته شده است برای سرعت بخشیدن به عملکرد Oracle’s ORCL Data Warehouse مورد استفاده قرار گرفته است. این ساختار کمک خواهد کرد تا کاربران از طیف جدیدی از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنند که در نتیجه دید بهتری از داده ها و افزایش سرعت بیشتری را در اختیار خواهند داشت. 
در حال حاضر این نوع از ذخیره سازی به سرعت در بازار Flash Storage ها در حال افزایش می باشد. 
FlashStack ها که در مقایسه با سیستم های مشابه در بازار، عملکرد بیشتر از 2X را در سرعت ارائه می دهند باعث میشوند تا کاربران بتوانند از آنها در هوش مصنوعی و پروژه های مرتبط با آنالیز استفاده کنند که همین پارامتر انعطاف پذیری در آنها باعث شده است که این محصول مقرون به صرفه، مورد استفاده قرار بگیرد. در حقیقت FlashStack به همراه FlashBlade برای پر کردن فاصله بین راه حل های تک سروری و AIRI وعده داده شده است. 
AIRI با استفاده از FlashBlade ذخیره سازی را با همکاری سیسکو توسعه داده است و در همین حال AIRI Mini با استفاده از سوئیچ 100GbE سیسکو، سرورهای DGX-1 NVIDIA به راه حل های FlashBlade می پردازد. این شرکت معتقد است AIRI زمان لازم برای پردازش داده ها را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد