تکنولوژی

معرفی اولین XDR - EDR ابری

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

پلتفرم AptGuard یک سیستم امنیتی چند لایه استفاده می‌کند که شامل ترکیب تکنیک‌های مختلف نظیر تشخیص امضا، تحلیل رفتاری، هوش مصنوعی، و تحلیل انحرافی می‌شود. این سیستم تنوع زیادی در تشخیص و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند. پلتفرم AptGuard از موتورهای انتی‌ویروس از شرکت‌های Sangfor و Bitdefender بهره می‌برد.

برای قابلیت‌های EDR از موتورهای Sangfor و Positive Technologies به صورت همزمان استفاده می کند و در محیط Sandbox از Sangfor و Positive Technologies استفاده می‌کند. این ترکیب از موتورها به AptGuard این امکان را می‌دهد که به طور همزمان از دو شرکت Sangfor و Positive Technologies در Sandbox استفاده کند و از سایر قابلیت‌های پلتفرم aptguard شرکت‌ها گفته شده برای تقویت امنیت و تشخیص تهدیدات در محیط دیجیتال استفاده می نماید .

نکته : با کد تخفیف hellodigi می تونید 10 در صد تخفیف بگیرید :)

برخی از قابلیت ها : 

 

مقابله در باج افزار (Ransomware)

محافظت و بازیابی در برابر باج افزار” یکی از قابلیت‌های این سیستم در برابر حملات باج افزار ها(Ransomware) و امکان بازیابی اطلاعات پس از این حملات می‌باشد.

انتی ویروس و EDR

انتی‌ویروس و EDR: انتی‌ویروس ما با دو موتور جستجو و EDR به منظور تشخیص حملات چیده، با کمک هوش مصنوعی به صورت مداوم از شما محافظت می‌نماید.

امنیت در هوش مصنوعی (AI/ML)

قلب تپنده این ابزار در زمینه تشخیص و رفع حملات، از هوش مصنوعی (AI) بهره می‌برد.و می تواند به راحتی حملات و فعالیت ناشناخته به درستی سریع ترین زمان ممکن تشخیص دهد 

امن سازی (hardening)

“یکی از قابلیت‌های امن سازی ما، بر اساس چک‌لیست‌های CIS و NIST، به صورت خود کار برای کاربران فراهم می‌کند.”

خودکار در مسدود سازی فعالیت‌های غیر عادی یا دسترسی‌های غیر مجاز می‌باشد.”

 

محافظت تشخیص در برابر وب شل (webshell)

محافظت در برابر وب‌شل” یکی از قابلیت‌های این سیستم، حفاظت از سیستم در برابر حملات وب‌شل می‌باشد.

پیدا کردن اسیب پذیری و رفع آن

(Vulnerability Scanning and patch management)یکی از قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار، پیدا کردن اسیب‌پذیری‌ها و اقدام به رفع و پچ کردن آن‌ها می‌باشد.”

جلوگیری از حملات تقلب (Phishing)

محافظت در برابر تقلب (Phishing) پاسخ خودکار”یکی از قابلیت‌های این سیستم، حفاظت از کاربران در برابر حملات تقلب (Phishing)  است که با پاسخ‌های خودکار اقدام به محافظت از سیستم می‌نماید.

دیوار آتشین و تشخیص نفوذ

“فایروال در سمت کاربران به صورت متمرکز توسط پنل کاربری خودتون در سایت به صورت متمرکز قابل کنترل است و با توجه به قابلیت‌های امنیتی، دارای توانایی خودکار در مسدود سازی فعالیت‌های غیر عادی یا دسترسی‌های غیر مجاز می‌باشد

مانیتورینگ فایل‌های به صورت لحظه‌ای

این قابلیت وظیفه دارد تا از فایل‌های محلی شما در هر لحظه محافظت نماید و آن‌ها را مانیتور کند، تا کاربران غیرمجاز دسترسی به آن‌ها نداشته باشند.

برای استفاده و ثبت نام کلیک کنید 

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد