ثبت نام کن 

این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود

مقاله را ثبت کن 

این قسمت برای ثبت مقاله شماست شما بااین کار مقاله خود را ثبت می کنید وباعث می شود دیگران هم ازمقاله شمااستفاده کندوباکمک دیگران مقالت راکامل کن

دیده و برتر شو

این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی  شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.

 

 

اموزش نصب کامل issabel روی vmware

یکی از کابوس های تازه واردان به حوزه آی تی و حتی قدیمی تر ها نصب سیستم عامل های لینوکس بر روی محیط های مجازی مثل VMware است. دلیل آن این است که به دلیل Edition های مختلف Linux هر کدام ممکن است نکته های خاص خود را داشته باشد. PBX هایی مثل issabel نیز که هسته اصلی آن ها Linux است از این قاعده مستثنی نیستند. دانشجویان VoIP ممکن است

دانلود نرم افزار ایزابل 2.5

الستیکس (Elastix) یکی از محبوبترین سیستم های تلفنی ویپ مورد استفاده در دنیا و بدون شک محبوب ترین سیستم تلفنی ویپ در کشور عزیزمان ایران است، این سیستم تلفنی به دلیل امکانات بیشمار و کاملی که دارد و همچنین وجود منابع و مقالات بسیار از محبوبیت خاصی در بین مهندسان ویپ برخوردار بوده و پروژه های بسیار بزرگی در سطح کشور بر پایه آن پیاده سازی شده است.

صف در استریسک و الستیکس

صف چیست؟
هرگاه تعداد تماس گیرندگان زیاد و تعداد Extension ها کم باشد از مفهومی به نام صف Queue استفاده میکنیم.

انوع صف :Static: در static داخلی ها به عنوان مسئولین ، پاسخگو میباشند و برای راه اندازی آن نیاز به چند Extension دارید تا صف را برای آن پیاده سازی بفرمایید.

ایجاد ارتباط بین Elastix 4.0 و Kerio Operator

ر این آموزش ، نحوه برقراری ترانک بین مرکز تلفن Kerio Operator و Elastix 4 شرح داده خواهد شد. بعد از پیاده سازی این سناریو داخلی های تعریف شده در هر دو نرم افزار مرکز تلفن می توانند با یکدیگر از طریق ترانک ایجاد شده تماس برقرار نمایند. با تک تیک همراه باشید.

نصب Kerio Operator 2.5.2

Kerio Operator یک سیستم تلفنی IP PBX می باشد. دامنه کاربرد آن در وب سایت شرکت سازنده  برای سازمان های کوچک و متوسط تعیین شده است. بنابراین استفاده از آن در سازمان های Enterprise پیشنهاد نمی گردد.

انتقال تماس های ورودی به صف در الستیکس

Ring strategy را به چندین بخش تقسیم میکنند و هدف ان این میباشد داخلیها یا لیستی از شمارهایی که ما در نظر گرفته ایم چگونه زنگ بخورند در زیر به توضیح هر کدام میپردازیم

راه اندازی ارتباط ترانک در الستیکس

هنگامی که شما قصد راه اندازی یک کانال ارتباطی بین PBX و سرور تماس را داریدمیتوان گفت که شما با کانفیگ SIP ترانک یک تنه اصلی امن بین دوسایت برقرار کرده اید.

برای کانفیک شما باید چند مرحله را به ترتیب گفته شده در ادامه انجام دهید.

تنظیمات اولیه برای تست تماس در الستیکس

پس از نصب الستیکس اولین گامی که شما برای تست سیستم ویپ تان میتوانید استفاده کنید ایجاد یک داخلی و رجیستر کردن آن بر روی یا گوشی تلفن IP Phone یا یک نرم افزار می باشد.

برای تعریف داخلی در  الستیکس مانند تصویر زیر وارد تب PBX شده و در ادامه گزینه Extension را انتخاب نمایید.

آهنگ انتظار در الستیکس

یکی از گزینه هایی الستیکس در اختیار کاربران خود قرار می دهد تنظیم آهنگ انتظار یا Music on Hold دلخواه و انتخابی ادمین و انتصاب آن بر روی سرور است.

در منو PBX گزینه Music on hold را انتخاب و در صفحه باز شده شما میتوانید گزینه Default را مشاهده کنید این گزینه در تصویر زیر نمایش داده شده است که شامل آهنگ های پیش فرض در سرور الستیکس می باشند.

فرم تماس

هدف ما ارائه بهترین خدمات به شما می باشد . مشتاقانه منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم .

اطلاعات تماس

آدرس:
ایران،تهران، سعادت اباد
تلفن:55101946-021

logo-samandehi
  
  توضیحات مختصر:
 
 سایت digi درتاریخ1395/6/6 فعالیت خود را در زمینه توسعه و ارائه خدمات اموزشی درفضای مجازی به طور رسمی آغاز نمود.digi درایران و کشور های دیگر طرفداران زیادی،چه درمیان کاربران حرفه ای وچه درمیان کاربران عادی ومعمولی در این زمان کوتاه کسب کرده است .hellodigi با دراختیارداشتن 20سرورپشتیبان همیشه بروزمی باشدودرهیچ زمانی از کمک کردن و اموزش دادن  کاربران خوددست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت سایت hellodigi می توانید نقش داشته باشید باگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شوید وجایگاه خود را درشته خود بدست آورید.

 

با ما در تماس باشید