تکنولوژی

همکاری سیسکو با استودیو والت دیزنی برای خلق یک StudioLAB واقعی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

سیسکو اخیرا از مشارکت خود با شرکت والت دیزنی خبر داده است. این اعلامیه در کنفرانس انجمن پیشرفته تصویربرداری سیسکو، XR در Bay عنوان شد. سیسکو، استودیوی والت دیزنی را به عنوان "یک عضو بنیانگذار و یک شریک درخلق نوآوری " برای حمایت از پروژه SLAB پشتیبانی خواهد کرد. 

هدف از SLAB ساختن فن آوری های پیشرفته است که نمونه های اولیه و طرح های افزایش تولید ویدیو را افزایش می دهد. محوطه SLAB در 3500 متر مربع گسترش یافته است که در Burbank در فضای استودیوی مشهور دیزنی توسعه داده شده است. 
ارائه نرم افزارها و سخت افزارهای سیسکو در پروژه SLAB با ارائه راهکارهای Collaboration، Storage و Orchestration، امکانات شبکه را تقویت خواهد کرد. این همکاری همچنین با هدف ارائه راه های موثر برای انتقال تولیدات و داده ها از استودیو به Cloud تنظیم شده است. 
به نقل از David Ward معاون ارشد سیسکو : " این همکاری در اصل یک بازی تعویضی برای صنعت رسانه است و ما از این فرصت برای همکاری با تیم والت دیزنی استودیو برای توسعه و نمایش تکنولوژی های جدید در StudioLAB هیجان زده هستیم. این مکان جایی است که نوآوری های واقعی در آن زندگی می کنند. ما معتقدیم این یک پیروزی بزرگ است و همکاری سیسکو از طریق مشارکت در صنعت رسانه و سرگرمی سود زیادی را به همراه خواهد داشت

پاژ

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد