تکنولوژی

معرفی استوریج HPE Nimble

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سلام اچ پی به تازگی نسخه جدیدی از استوریج‌های Nimble را به بازار عرضه کرده که مشتریان بتوانند با استفاده از (SCM (Storage Class Memory و NVMe از اپلیکیشن‌های Performance-Intensive پشتیبانی کنند.

استوریج‌های اچ پی نسبت به دیگر تولیدکنندگان All Flash، داده‌های بیشتری را به ازای هر ترابایت (خام) ذخیره می‌کنند که اچ پی آن را تحت عنوان HPE Store More Guarantee ارائه می‌دهد. اچ پی اولین تولیدکننده‌ای است که ظرفیت استوریج مورد نیاز مشتریان را تضمین می‌کند. با توجه به اینکه بهره‌مندی مشتریان از حداکثر ظرفیت استوریج، نیازی ضروری است، اچ پی با تولید نسل جدید پلت‌فرم HPE Nimble Storage، توانسته توجه مخاطبان را جلب کند، زیرا هزینه کل مالکیت (TCO) کاهش یافته و قیمت مناسبی برای خرید دارد. در واقع این پلت‌فرم استوریج جدید با توجه به این که اچ پی ‌‌بهترین کارایی را در آن‌ها تضمین می‌کند، صرفه اقتصادی قابل توجهی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

استوریج‌های جدید HPE Nimble بهترین کارایی را نسبت به هر استوریج ‌All Flash دیگری فراهم می‌‌کنند. این پلت‌فرم جدید ذخیره‌سازی، طوری طراحی شده‌ که از SCM و NVMe ‌بتوان استفاده کرد و از سرمایه‌ مشتریان در دراز مدت محافظت شود. SCM در مقایسه با تکنولوژی NAND Flash، ده برابر زمان تاخیر کمتری دارد. این استوریج‌ها صرفه اقتصادی را با بهبود سه برابری در Price-Performance برای مشتریان فراهم می‌کنند. مشتریان می‌توانند بدون نگرانی، این استوریج‌های All Flash Array را با بیشترین کارایی و ظرفیت از اچ پی بخرند. همانطور که گفتیم، از دیگر مزایای استوریج‌های HPE Nimble، پشتیبانی از NVMe و SCM است و از طرفی هم نیازهای آنالیز وبی، BI ،Real-Time Trading و دیگر اپلیکیشن‌هایی که به نتایج لحظه‌ای (Instant Result) نیاز دارند، برطرف می‌کند.

اچ پی، SCM را در معماری HPE 3PAR StoreServ قرار داده و مشتریان استوریج‌های اچ پی، می‌توانند هم از HPE 3PAR StoreServ و هم از HPE Nimble برای دسترسی به معماری‌هایی که برای تکنولوژی‌های آینده لازم است، استفاده کنند.

استوریج‌های جدید Nimble مانند نسل‌های قبلی، دسترس پذیری به مقدار 99.9999% دارد که همراه با InfoSight predictive analytics ارائه می‌شود.

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد