تکنولوژی

همکاری سیسکو و China Unicom برای فعال کردن Cloud + Network

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

سلام شرکت China Unicom در پیاده سازی شبکه های مبتنی بر اینترنت صنعتی در زمینه های "Cloud و Network" فعالیت میکند. این شرکت در طول دو سال گذشته همکاری خود با سیسکو را در جهت تبدیل شبکه های سنتی MPLS VPN به اینترنت صنعتی با استفاده از Cloud و Network شروع کرده است.

این پروژه به عنوان اولین پروژه مسیریابی چین در شبکه های ماهواره ای که ارائه دهنده این خدمات هستند راه اندازی شده است. 
در این همکاری سیسکو از سری روتر ASR 9000 به عنوان روتر Provider Edge استفاده کرده و از اتصالات سنتی SRTE استفاده می کند. سیسکو همچنین با China Unicom برای مدیریت و دستیابی به High Availability با کنترلرهای SDN برای فروشندگان با تجهیزات گوناگون کار می کرد که همین موضوع باعث شده است این سیستم بتواند وضعیت کنترل کننده اصلی را در شبکه کنترل کند و در صورتیکه کنترل کننده اصلی قادر به کنترل نباشد، کنترل کننده های پشتیبان از فروشنده های متفاوت می تواند به راحتی تمام مدل های کسب و کار و همچنین اطلاعات پیکربندی و مسیر را به طور کامل منتقل کند تا ساختار سوئیچینگ کامل شود. این نوآوری برای توسعه 5G در آینده و در مقیاس بزرگ SDN بسیار مهم است. 
به نقل از Ma Jichun مهندس ارشد بخش دیجیتال CITC موسسه China Unicom: "در چارچوب جدید، China Unicom تلاش می کند با همکاری شرکای خود یک اکو سیستم متشکل از Cloud و Network با فعال سازی SDN ، NFV و سایر فن آوری ها راه اندازی کند.

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد