voip

راهنمای خرید voip

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جهت راه اندازی VOIP ضمن در نظر گرفتن تعداد خطوط شهری و داخلی مورد نیاز باید به نیازهای مجموعه توجه ویژه ای داشت. البته لازم به ذکراست که در زمان خرید یک مرکز تلفن VOIP کلیه امکانات تلفنی به صورت یکپارچه وجود دارد . ولی با توجه به گستردگی خدمات باید مسایل نظیر نیاز به فکس نرم افزاری، تماس خودکار،نرم افزار ارتباط به مشتری و ... توجه کافی را داشت.

 

در صورتیکه تعداد خطوط شهری و داخلی ما به ترتیب کمتر از ده و پنجاه می باشد، مرکز تلفن های استند الون گزینه مناسبی برای خرید می باشند و در صورتی که تعداد خطوط بیش از تعداد ذکر شده و یا نیاز هایی از قبیل مسائل گفته شده و یا نرم افزارهایی مانند نظرسنجی تلفنی، سیستم پرسش و پاسخ، سامانه احراز هویت، نرم افزار نوبت دهی تلفنی و دیگر نرم افزارهای تلفن بانکی وجود داشته باشد، یک سرور در کنار یک کارت تلفنی و یا یک گیتوی گزینه مناسبی جهت انتخاب می باشد.

مرکزتلفن های استندالون توان پردازشی محدود بر اساس تعداد کال همزمان، ضبط مکالمات و غیره را دارند و لی سرور با توجه به نوع پیکربندی که انجام می دهیم می تواند ظرفیت بیشتری را پشتیبانی نماید. نکته دیگر در داشتن سرور VOIP قابلیت توسعه نرم افزاری تلفن بانکی و نرم افزار های جنبی مانند فکس سرور، ارتباط با مشتری و .... می باشد. در مجموع برای کسب و کارهای کوچک و با توان هزینه پایین مرکزتلفن IP حالت اول و برای شرکت های متوسط و بزرگ حالت دوم گزینه بهتری می باشد.


سیپ ترانک SIP TRUNK چیست

Elastix چیست ؟

بررسی Elastix 4

ویپ (Voip) چیست، آشنایی با مفاهیم و امکانات سیستم های ویپ

چگونه می‌توانیم بین گیت وی های FXO و FXS ساندوین ارتباط برقرار کنیم؟

انتقال خطوط تلفن از یک نقطه به نقطه دیگر

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد