۱ ثبت نام کن این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود
۳ دیده و برتر شو این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.
microsoft

یافتن Synonym واژه ها در لغتنامه Word

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از قابلیت های نرم افزار Microsoft Office پیشنهاد واژه های Synonym (مترادف) برای هر واژه می باشدکه به نگارش بهتر متن ما می تواند کمک کند.در این مقاله آموزشی قصد داریم فعال کردن قابلیت Thesaurus را در نرم افزار Microsoft Office 2013 آموزش دهیم که باعث یافتن Synonym واژه ها در لغتنامه Word بصورت خودکار میشود.برای فعال کردن قابلیت Thesaurus (فرهنگ جامع) در نرم افزار Microsoft Office باید feature مربوطه را طبق مراحل گفته شده در زیر نصب کنیم.
ابتدا فایل Setup آفیس را Run کرده و گزینه Add or remove programs را انتخاب می کنیم.

 

در گام بعدی به بخش Office Shared features رفته و در زیرمجموعه های آن Proofing tools و سپس English proofing را
باز می کنیم.

در نهایت در منوی باز شده Feature مربوط به فرهنگ جامع یعنی Thesaurus و از مثلث مشکی رنگ کنار آن گزینه Run From My Computer انتخاب میکنیم. پس از انتخاب Continue در ویزارد آفیس منتظر نصب کامل این Feature می شویم.

 

 

پس از تمام شدن نصب یکبار نرم افزار آفیس و سیستم را ریستارت می کنیم.


پس از بالا آمدن سیستم، در نرم افزار های آفیس می توان برای هر واژه لاتین در سربرگ Review در بخش Thesaurus از مترادف های پیشنهادی به جای واژه خود استفاده کنیم.

 

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد