باسلام وعرض ادب به کاربران گرامی همونطور که میدونید زمانی که تایم کاندیشن تعریف میشود قبل از اینکه تماس به ivr برود با time condition مچ میشود . که اگر برابر با آن بود کانتکس ivr اجرا میشود استفاده از Time Conditions و Time Group در الستیکس برای مسیر دهی تماس های ورودی به IVR در ساعات ، ایام و مناسب های خاص استفاده می شود
(حتی بروز مشکلات در سرویس ) :
در time group شما میبایست یک گروه تعریف کنید برای مثال بنام holiday
در این تایم گروپ روز جمعه بدون تاریخ و با ساعت از 00:00 تا 23:59
روزهای دیگر هفته از 00:00 تا 08:00 (اگر شروع ساعت کاری متفاوت است بجای 08:00 از ساعت کاری سازمان خود استفاده نمایید)
روزهای شنبه تا چهارشنبه 18:00 تا 23:59 (اگر پایان ساعت کاری متفاوت است بجای 18:00 از ساعت کاری سازمان خود استفاده نمایید)
روزهای پنجشنبه از 13:00 تا 23:59 (اگر پایان ساعت کاری متفاوت است بجای 13:00 از ساعت کاری سازمان خود استفاده نمایید)
حالا یک time condition درست میکنید مجدداً بنام holiday-hellodigi (تکراری بودن نام مشکلی ایجاد نمیکند)
حالا شما در inbound تماس ورود را به سمت time condition ارسال میکنید
در این شرایط دو حالت وجود دارد
Destination if time match
یعنی اگر در این بازه زمانی باشد، پس اگر دارید تعطیلی ست میکنید و در همان زمان قرار بگیریم تماس باید به پیام یا ivr تعطیلات هدایت شود
حالت بعدی
Destination if time does not match
یعنی در زمان تعطیلی نیستیم و باید تماس به ivr اصلی هدایت شود
امیدوارم کامل باشه ، منتظر آموزش های بعد باشید