Search - SP Page Builder
Easy Profile - Search plugin
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - وب لینک ها
جستجو - برچسب ها
voip

ارتباط سیستم voip الستیکس با نرم افزار ارتباط با مشتری (crm)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

خیلی اوقات سازمان ها و شرکت نرم افزارهای ارتباط با مشتری و یا اتوماسیون اداری از پیش خریداری شده و یا توسعه داده شده ای را دارند.

یکی از مهمترین نیازها جهت یکپارچه سازی فرایند مدیریتی ارتباط با مشتریان برقراری ارتباط بین نرم افزارهای محتلف ارتباطی می باشد به نحوی که مشتری از هر راهکار ارتباطی که با سامان متصل شد اطلاعات و سوابق ارتباطی مشتری در دسترس کارشناسان فروش باشد.

 

ارتباط سانترال با crm

در گذشته و با وجود سانترال های سنتی این ارتباط بین نرم افزار ارتیباط با مشتری و دستگاه سانترال یا با واسطه دستگاه کالرآیدی متصل به کامپیوتر صورت می پذیرفت و یا از طریق کارت های Diologic که به صورت موازی با کارت های شهری سانترال پاناسونیک قرار می گرفت.

در سری تحت شبکه پاناسونیک این ارتباط از طریق کارت روی مرکزتلفن انجام می پذیرد که اطلاعات مربوط به تماس را به سمت نرم افزار ارتباط با مشتری ارسال می نماید.

ارتباط استریسک با crm

مرکزتلفن تحت شبکه و قدرتمند استریسک از طریق یک ماژول نرم افزاری که بر اساس crm مقابل نوشته می شود، قابلیت ارتباط با نرم افزارهای ارتباط با مشتری را به صورت یکپارچه فراهم می کند.

بر این اساس استریسک یا نرم افزارهایی که از استریسک در هسته تلفنی خود بهره می برند مانند الستیکس اطلاعات تماس ورودی را در لحظه برقراری تماس در برای نرم افزار ارتباط با مشتری ارسال می نماید و crm یا از این اطلاعات جهت نمای به کاربر و یا ثبت در سوابق مشتری استفاده می نماید.

مزایای ارتباط voip با نرم افزار ارتباط با مشتری

یکی از مهمترین مزایای این روش یکپارچگی کامل سیستم می باشد به نحوی که ارتباط ین دو نرم افزار از طریق کارت یا واسط های سخت افزاری صورت نمی پذیرد.

به دلیل حذف کارت های دایلوژیک هزینه های جانبی برای ارتباط کاهش می یابد و از طرفی امکان دریافت اطلاعات مربوط به تماس ورودی در لحظه تماس نمایش pop up برای کاربر جهت مشاهده اطلاعات تماس گیرنده قبل از پاسخگویی را فراهم می کند.


 

راهنمای خرید voip

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

خبرنامه سلام دیجی

در خبرنامه ایمیلی ما عضو شوید

به جمع همراهان ما بپیوندید و همواره بروز باشید

اطلاعات تماس

در صورت بروزمشکل می توانیدبه ایمیل زیرپیام ارسال کنیدinfo@hellodigi.ir

ساماندهی

logo-samandehi

درباره سلام دیجی

دیجی به کمک اساتید درهیچ زمانی از کمک کردن واموزش دادن به کاربران دست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت دیجی می توانید نقش داشته باشیدباگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شویدوجایگاه خودرا درشته خودبدست آورید.لازم به ذکراست دیجی هیچ مالک واحد ومشخصی ندارد بلکه تمام کاربران او مالک و سازنده او هستند و هیچ گونه تبلیغاتی هم نمی پذیرد وفقط دانش می پذیرد

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد