دانلود

دانلود Microsoft Exchange Server 2019 Update1

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سلام Exchange Server یکی از پروژه‌‌های بخش تولید Microsoft Server است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت Email، تماس‌ها و تقویم را فراهم می‌کند و می‌توان از ابزارهایی مانند Microsoft Office Live Communications Server برای پیام رساندن فوری از آن استفاده کرد

 از جمله کاربردهای فراوان Exchange Server قابلیت راه اندازی Public Folder به منظور به اشتراک گذاری ایمیل‌های دریافت و ارسال شده توسط کابران است. نکته مهم قابلیت تعیین دسترسی کاربران جهت خواندن و یا پاک کردن و ساختن نامه‌‌ها و فولدرهاست به صورتی که یک کاربر فقط بتواند ایمیل‌های خودش یا دیگران را بخواند و پاک کند؛ از دیگر نکته‌‌های قابل ذکر قابلیت اتصال چند سرور به یکدیگر و دسته بندی کابران است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Exchange Server 2019:
- راه‌اندازی و مدیریت ایمیل سرور حرفه‌ای
- پیاده‌سازی بر روی Windows Server 2019 و v1809
- پشتیبانی از TLS 1.2
- مدیریت سریع‌تر نتایج جستجو با Bing
- قابلیت دوگانه Read و Write بر روی SSD
- قابلیت Cache کردن دینامیک بانک‌های اطلاعاتی
- پشتیبانی از Routing mail در EAI و IDN
- مدیریت بهتر تنظیمات OOF
- افزوده شدن Role جدید Unified Messaging
- سازگار با Office 365 و Skype for Business Server 2019 

نسخه جدید Exchange Server 2019 فقط بر روی Windows Server 2019 پیکربندی می‌شود؛ مایکروسافت همچنین توصیه کرده که ترجیحاً بر روی ویرایش‌های Core نصب شود. در واقع Windows Server 2019 بهترین بستر برای پیاده‌سازی Exchange Server است. امکان استفاده از Desktop Experience نیز وجود دارد. نسخه جدید همچنین کاملاً با Windows Server v1809 سازگار است.

نسخه جدید Exchange Server 2019 فقط از TLS 1.2 پشتیبانی کرده و الگوریتم‌های رمزنگاری قدیمی حذف شده‌اند. در حوزه بهبودهای عملکردی، نسخه جدید قابلیت بهره‌وری کامل از 48 هسته پردازنده و 256 گیگابایت حافظه RAM را دارا بوده و سرعت پردازش نرم افزار بهبود بسیاری یافته است.

سیستم جستجو به طور کلی با Bing جایگزین شده که قادر است سریع‌تر و دقیق‌تر نتایج جستجو را آماده کرده و در ّFailover و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی موفق‌تر عمل کند. در این نسخه همچنین قابلیت‌های دوگانه Read و Write بر روی حافظه SSD باعث ایجاد یک Cache بسیار سریع در نرم افزار شده است.

قابلیت Dynamic Database Cache طوری طراحی شده که حافظه بیشتری را به کپی‌های فعال بانک اطلاعاتی اختصاص داده و باعث افزایش سرعت مدیریت و پردازش داده‌ها می‌شود. در نسخه جدید همچنین امکان افزودن تعداد کاربران بیشتری به هر سرور وجود داشته و با دیسک‌های بزرگ‌تر، تأخیر یا Latency عملیات کاربران تا 50% کاهش یافته است.

از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید Exchange Server 2019 می‌توان به بهبود تقویم‌ها در حوزه مدیریتی، محدودسازی ارسال درخواست‌های ملاقات، مدیریت بهتر تنظیمات OOF، پشتیبانی از Routing mail در EAI و IDN و افزوده شدن Role جدید Unified Messaging جهت یکپارچه‌سازی پیام‌رسانی اشاره نمود.

 

لینک های دانلود 

Microsoft Exchange Server 2019

 ExchangeServer2019-x64-cu1.iso                         2018 05:39       4.8G

درصورت پسورد:www.hellodigi.ir

- Burn/Mount
- Install
- Use this serial:
Enterprise: YCQY7-BNTF6-R337H-69FGX-P39TY

Standard:   G3FMN-FGW6B-MQ9VW-YVFV8-292KP

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد