سلام کتاب Ubuntu Pocket Guide and Reference محبوب ترین کتاب Ubuntu در جهان می باشد. و شما را به سرعت تبدیل به یک کاربر قدرتمند خواهد کرد. این کتاب شامل مروری بر Ubuntu، آشنایی با مفاهیم پایه ای همچون کرنل لینوکس، مفاهیم عمومی درباره Ubuntu و دیگر توزیع های لینوکس می باشد.
سرفصل ها:
فصل اول: نصب Ubuntu
فصل دوم: پیکربندی Ubuntu
فصل سوم: سفارشی سازی Ubuntu
فصل چهارم: معرفی مفاهیم پایه لینوکس
فصل پنجم: دستورات لینوکس
فصل ششم: مدیریت نرم افزار
فصل هفتم: امنیت سیستم
مشخصات:
نویسنده: Keir Thomas
ناشر: CreateSpace Independent Publishing Platform
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 170
حجم: 2MB
Ubuntu Pocket Guide and Reference.pdf 31-Oct-2017 06:17 3572k