شبکه

خرید سرور استوک با پشتیبانی فنی نرم افزار (شبکه و امنیت)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سرور به کامپیوترهایی با پایداری و منابع بالا می گویند که بتوان از آنها به عنوان سیستم سرویس دهنده استفاده کرد , یک کامپیوتر خانگی هم که سیستم‌های دیگر به آن متصل هستند و خدمات دریافت می‌کنند، یک سرور استوک به شمار می‌آید. در حقیقت تنها تفاوت آن با سایر کامپیوتر‌های خانگی امکان اتصال آن به شبکه و ارائه خدمات پشتیبانی شبکه  به سایر سیستم‌ها است. این کار به کمک برنامه‌ها و تنظیماتی که بر روی آن پیاده شده اند، امکان پذیر می‌شود.. در این مقاله به شما نحوه خرید یک سرور با کیفیت که فروشنده ان در زمینه IT  پشتیبانی 24 ساعته رایگان می دهد را معرفی میکنیم . اچ استوک برگرفته شده از هوشمندنت به کمک شما اماده تا بتوانید بهترین خرید سرور استوک کم کارد با پشتیبانی 24 ساعته نرم افزار (شبکه و امنیت) را با خیال راحت داشته باشید

 

 

سرور استوک چیست؟

سرور استوک HP یا سرور دست دوم به سروری گفته می شود که به هر دلیلی یا بدون هیچ دلیلی توسط خریدار قبلی فروخته شده است و به صورت جزئی کار کرده است.البته باید گفت به دلیل استقبال زیاد از این محصول دوستان سود جو به فروش سرور های دیتاسنتری (سروری هایی که استفاده زیاد و غیر معول داشته) پرداختن و این سرور ها در مجموعه هوشمندنت به سرور گرید B نام گذاری شده است  از این سرور ها بیشتر فروشگاها استقبال می کنند به دلیل قیمت کم آن نسبت به سرور گرید A که اختلاف قیمت ان به چندین میلیون میرسد .

 

سرورها مهم‌ترین تجهیزات زیرساختی هرشبکه ای به حساب می‌آیند و لازم است  که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشند. درصورتی که فرد یا مجموعه ای  قادر به خرید سرورهای نو و گران قیمت نباشند، می‌توانند از سرورهای استوک  استفاده کنند که مزایای زیادی نیز دارند. به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز و بالا رفتن قیمت قطعات نو، میتوان از سرور استوک استفاده کرد که از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است.همچنین می‌توان با بودجه حتی کم، یک سرور دست دوم با کانفیگ مناسب خریداری کرد.

 

راهنمایی خرید سرور استوک (هر چیزی که برای خرید سرور استوک باید بدانید)

 

  • ابتدا لازم است که هدف از خرید سرور و نوع کسب و کار مشخص شود و میشان کارایی که از آن انتظار می رود تعیین شود  قطعات سرور متناسب با کسب و کار و میزان فعالیت های کلاینت های شبکه مشخص شود. (مشاوره رایگان با تیم فروش 24 ساعته هوشمندنت)
  • توجه به raid server  باید توجه کنید که نسبت به هارداتون چه نوع raid استفاده میکنید و توجه داشته باشید که باتری raid یا همان باطری کش کاملا سالم باشد.
  • توجه به گیرید سرور استوک .در صورت اینکه می‌خواهیم خودمان سرور را استفاده کنیم باید توجه کنید که حتماً سرور شما کارکرد بسیار پایین داشته باشه و حتماً گرید A باشد.
  •  برند و شرکت سازنده سرور باید از اعتبار و شهرت کافی برخوردار باشد و محصولات آن از نظر کیفیت، کارایی و طول عمر تایید شده باشند.
  •  
  • توجه به هارد ها و نوع هارد بسته به استفاده شما
  • توجه به بایوس سرور (تاریخ اخرین بروز رسانی سرور)
  • توجه بسیار مهم به ilo سرور و تست سلامت ILO . تمام عملکرد درست سرور های hp بر روی ilo می باشد پس دقت زیادی کنید .
  • توجه به پشتیبانی فروشگاه (یکی از مهم ترین نکات این است از فروشگاهی این محصول را تهیه کنید که پشتیبانی خوبی  در رابطه با نرم افزار و سخت افزار به شما ارائه دهد.) ( هوشمندنت باپشتیبانی 24 ساعته رایگان به کمک شما امده که علاوه بر  مشاوره رایگان خرید . به شما پشتیمانی کاملا رایگان در هر زمینه از it چه در زمینه امنیت چه اکتیو . چه voip و هر مباحث شبکه به شما ارائه دهد )
  • شناخت سرورهای استوک یک روش بسیار مهم است خرید سرور های کارکرده . دلیل استقبال زیاد از این محصول دوستان سود جو به فروش سرور های دیتاسنتری (سروری هایی که استفاده زیاد و غیر معول داشته) پرداختن و این سرور ها در مجموعه هوشمندنت به سرور گرید B نام گذاری شده است .هوشمندنت در صورت درخواست سرور گرید a به شما ضمانت نامه کتبی گرید a بودن سرور را به شما می دهد.

  • داشتن گارانتی معتبر یا ضمانت نامه کتبی

  • بررسی قسمت‌های مختلف سرور مانند پاور، خنک کننده، ذخیره ساز و اطمینان از سلامت آنها که در مجموعه هوشمندنت تمام تست ها جلو مشتری انجام میگردد.

 

شرکت هایی که سرور تولید می کنند:

شرکت های HPE-IBM-DELL-SISCO-SUPERMICRO سرور سخت افزاری تولید می کنند.

دلیل انتخاب سرور HP چیست؟

1-برند HP بسیار فراگیر است

2-در بیشتر سازمان ها ازسرور HP استفاده می نمایند

3-قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالا (برند هایی مثل IBM بسیار گران هستند)

 

 

بهتر است از فروشگایی تجهیزات کامپیوتری خود را بگیرید که همیشه در کنار شماست . با هوشمندنت می توانید بهترین باشید . ما تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت کار همکاران IT خواهیم کرد برای استعلام انلاین تقریبی  از انواع  سرور استوک میتوانید از سایت hstock هم دیدن کنید.

اچ استوک برگرفته شده از هوشمندنت به کمک شما اماده تا بتوانید بهترین سرور استوک کم کارد با پشتیبانی 24 ساعته نرم افزار (شبکه و امنیت) با خیال راحت بخرید

 

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد