۱ ثبت نام کن این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود
۳ دیده و برتر شو این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.
kerio

نصب Kerio Operator 2.5.2

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

Kerio Operator یک سیستم تلفنی IP PBX می باشد. دامنه کاربرد آن در وب سایت شرکت سازنده  برای سازمان های کوچک و متوسط تعیین شده است. بنابراین استفاده از آن در سازمان های Enterprise پیشنهاد نمی گردد.

 

این نرم افزار مرکز تلفن با کارت های تلفنی همچون Digium سازگار می باشد. همچنین حداقل سخت افزار مورد نیاز آن یک پردازنده تک هسته ای Intel Celeron ، ۵۱۲ مگابایت RAM و ۸ گیگابایت فضای هارد دیسک است. Virtual Appliance این نرم افزار در وب سایت سازنده جهت استفاده بر روی VMware Workstation ورژن ۹ به بالا ، VMware Player نسخه ۵ به بعد و همچنین VMware ESXi 5.1 به بالا موجود است.

برای برقراری تماس با استفاده از Kerio Control مانند هر IP PBX دیگری نیاز به تلفن های VoIP به عنوان کلاینت خواهید داشت که برندهایی چون Polycom ، Cisco ، Snom ، Grandstream ، Mitel و Yealink از جمله وندورهایی هستند که شرکت Kerio برای استفاده در Kerio Operator تایید نموده است.

نصب Kerio Operator

  • هاست را از طریق مدیای نصب Kerio Operator بوت نمایید.
  • پس از بوت شدن سیستم از روی مدیا ، End User License Agreement به شما نمایش داده می شود. با کلید F8 آن را تایید نمایید
  • .

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kerio Control چیست ؟

فیلم اموزش کامل نصب و کانفیگ Kerio Connect 8

دانلود Kerio Control 8.3.4

اموزش نصب ویادگیری کریو کنترل (Kerio Control)- قسمت اول

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد