۱ ثبت نام کن این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود
۳ دیده و برتر شو این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.
cisco

دانلود Cisco Identity Services Engine ISE 2.0.0.306 + لایسنس

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سلام وخسته نباشید به کاربران گرامی امروز برای شما فایل نرم افزار ise سیسکو اماده کردم به همراه لایسنس در روزهای قبل اموزش نصب و کانفیگ این نرم افرار را هم قرار دادیم (Cisco Identity Services Engine (ISE نسل جدید سیستم شناسایی و کنترل دسترسی است که شبکه را قادر می سازد سرویس دهی را ساده تر انجام دهد و وضعیت امنیت زیرساخت را بهبود ببخشد. معماری منحصر به فرد Cisco ISE این امکان را می دهد که به صورت Real time اطلاعات شبکه ، کاربران و دستگاه ها را جمع آوری کند. در ادامه با ما همراه باشید

         نسخه جدید cisco ise قابل دسترس می باشد برای دانلود  اینجا کلیک کنید

Cisco ISE چیست

آموزش نصب (Cisco Identity Services Engine (ISE

دانلود Cisco Identity Services Engine ISE 2.0.0.306 x86/x64 + لایسنس

AAA protocols : سیسکو ISE برای Authentication ، Authorization و Accounting از پروتکل RADIUS استفاده می کند.
Authentication protocols : از پروتکل های تایید هویت مختلفی پشتیبانی می کند که شامل PAP, MS-CHAP, EAP-MD5, PEAP, EAP-FAST, EAP-TLS می باشند.
Access control : سیسکو ISE دامنه وسیعی از مکانیزم های کنترل دسترسی را برای ما فراهم می کند مانند URL Redirect ، Vlan Assignment ، downloadable access control lists (dACL) وSGA tagging
Posture : سیسکو ISE با استفاده از NAC-client-Agent یا web agent وضعیت دستگاه هایی که به شبکه متصل می شوند را بررسی می کند. یک مدیر شبکه می تواند شرایط مختلفی را برای بررسی تعیین کند مانند آنتی ویروس ، وضعیت سیستم عامل و …
Profiling : Profiling برای شناسایی و آنالیز دستگاه های شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها می تواند هر نوع دستگاهی که می خواهد به شبکه دسترسی پیدا کند مانند iPhone ، iPad ، laptop ، printers و … باشد. ISE به صورت پیش فرض دارای چندین Profiling برای این دستگاه ها می باشد. همچنین ما می توانیم Profiling مورد نظر خود را ایجاد کنیم و برای آن سیاست های خاصی درنظر بگیریم.
Policy model : Policy model این امکان را فراهم می کند که با استفاده از ویژگی ها و رول ها ، کنترل دسترسی انعطاف پذیرتری داشته باشیم.
Guest lifecycle management : با این قابلیت می توان در ISE یوزر با دسترسی خاص داشته باشیم و از آن برای کنترل کاربران مهمان استفاده کنیم.
Platform options : می توان ISE را در دو پلتفرم می توان استفاده کرد. پلتفرم اول به عنوان یک دستگاه متصل می باشد و پلتفرم دوم به عنوان یک دستگاه مجازی قابل استفاده است. ISE را می توان روی VMware نصب کرد.
Monitoring ، Troubleshooting و Reporting: در ISE مانیتورینگ ، خطایابی و گزارش گیری به سادگی و با محیط کاربر پسند انجام می شود.

 

         نسخه جدید cisco ise قابل دسترس می باشد برای دانلود  اینجا کلیک کنید

PAS:www.hellodigi.ir

unknown Cisco ISE 2.0.0.306 Hellodigi.ir.part1.rar                                       19-Jul-2017 13:19 1048580k       
unknown Cisco ISE 2.0.0.306 Hellodigi.ir.part2.rar                                       19-Jul-2017 08:56 1048580k       
unknown Cisco ISE 2.0.0.306 Hellodigi.ir.part3.rar                                       19-Jul-2017 09:56 1048580k       
unknown Cisco ISE 2.0.0.306 Hellodigi.ir.part4.rar                                       19-Jul-2017 10:57 1048580k       
unknown Cisco ISE 2.0.0.306 Hellodigi.ir.part5.rar                                       19-Jul-2017 11:49  729128k

تمام حقوق سایت برای سلام دیجی و نويسندگان آن محفوظ می باشد