ثبت نام کن 

این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود

مقاله را ثبت کن 

این قسمت برای ثبت مقاله شماست شما بااین کار مقاله خود را ثبت می کنید وباعث می شود دیگران هم ازمقاله شمااستفاده کندوباکمک دیگران مقالت راکامل کن

دیده و برتر شو

این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی  شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.

 

DISA چیست

یکی دیگر از ویژگی های الستیکس که در این قسمت مزایا و کاربردها  آن را توضیح میدهم Diza میباشد.

 

 

شما به عنوان مسئول شبکه یا سرور الستیکس با فعال سازی این گزینه میتوانید برای مسئولین شرکت یا هر شخصی که مورد نظرتان باشد امکان تماس از داخل شبکه را در حالتی که شخص در شرکت حضور فیزیکی ندارد را محیا کنید.

برای توضیح بیشتر موضوع را با مثال توضیح میدهم.

تصور کنید کارمند شرکت شما به هر دلیلی در ساختمان اداره و پشت میز کاری حضور ندارد و از طرفی نیاز به تماس با یکی از مشتریان شرکت را دارد که به علت رعایت بعضی سیاسیتهای شغلی باید در سمت مشتری ID Caller شماره شرکت را نمایش دهد. یعنی مشتری شما متوجه عدم حضور نماینده شرکت در محل کار نشود. خوب در این زمان شما 2 راه حل دارید.

راه حل اول:

شما روی سیستم یا گوشی هوشمند نماینده شرکت با استفاده از نرم افزارهای مربوطه یک داخلی ست کنید. در این روش نمایده شرکت باید حتما به اینترنت دسترسی داشته باشد در غیر این صورت راه حل مذکور قابل استفاده نمی باشد.

راه حل دوم:

حال تصور کنید که نماینده شرکت شما به هر دلیلی یا دسترسی به اینترنت ندارد و یا سیستم یا گوشی هوشمند در دسترس ندارد.

در این زمان گزینه پیشنهادی الستیکس به شما Disa است. در این روش کاربر شما با استفاده از تلفن ساده با شرکت تماس گرفته و پس از ورود یوزر و پسورد خود از طریق همان تلفن میتواند صدای بوق را بشنود. این صدای همان خط آزادی است که الستیکس از خطوط تلفن شرکت، در اختیار نماینده شرکت قرار میدهد.

حال نماینده میتواند به راحتی با شماره مورد نظر ( مشتری ) تماس بگیرد در حالی که مشتری در ID Caller تلفن خود شماره شرکت را مشاهده می کند نه تلفنی که نماینده با آن تماس را برقرار کرده است.

امیدوارم خوب مفهوم رو منتقل کرده باشم.

در مطالب آموزشی آینده نحوه فعال سازی را منتشر خواهم کرد.


تنظیمات اولیه برای تست تماس در الستیکس

نصب و راه اندازی Elastix 4 بر روی VMware WorkStation 12

آشنایی با ورژن جدید برنامه Lync Server به نام 2015 Skype for Business

آموزش نحوه نصب استریسک بروی روتربرد های میکروتیک

تفکیک ورودی ها در الستیکس بر اساس پیش شماره

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اطلاعات تماس

آدرس:
ایران،تهران، سعادت اباد
تلفن:55101946-021

logo-samandehi
  
  توضیحات مختصر:
 
 سایت digi درتاریخ1395/6/6 فعالیت خود را در زمینه توسعه و ارائه خدمات اموزشی درفضای مجازی به طور رسمی آغاز نمود.digi درایران و کشور های دیگر طرفداران زیادی،چه درمیان کاربران حرفه ای وچه درمیان کاربران عادی ومعمولی در این زمان کوتاه کسب کرده است .hellodigi با دراختیارداشتن 20سرورپشتیبان همیشه بروزمی باشدودرهیچ زمانی از کمک کردن و اموزش دادن  کاربران خوددست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت سایت hellodigi می توانید نقش داشته باشید باگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شوید وجایگاه خود را درشته خود بدست آورید.

 

با ما در تماس باشید