ثبت نام کن 

این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود

مقاله را ثبت کن 

این قسمت برای ثبت مقاله شماست شما بااین کار مقاله خود را ثبت می کنید وباعث می شود دیگران هم ازمقاله شمااستفاده کندوباکمک دیگران مقالت راکامل کن

دیده و برتر شو

این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی  شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.

 

 

چگونه الستیکس را فارسی کنیم

زمانی که شما تنظیماتی را در الستیکس جهت اعلام یک خطا یا اعلام مثلا ساعت فعال میکنید چون زبان الستیکس به صورت پیش فرض انگیسی بوده زبان پیام مطرح شده انگلیسی می باشد.

شما برای تبدیل این صداها به فارسی دو راه دارید:

 

ایجاد فایل های صوتی فارسی

روش اول:

یکی اینکه کلیه فایل ها را ترجمه کرده و به زبان فارسی رکورد کنید و به همان نام در همان مسیر جایگزین کنید در این زمان سرور الستیکس شما زمانی که نیاز به اعلام خطا داشته باشد فایل مورد نظر را فراخوانی کرده و فایل صوتی را که به زبان فارسی و توسط شما رکورد شده است را پخش میکند.

روش دوم:

شما میتوانید سی دی حاوی تمامی فایل های صوتی موجود که به زبان فارسی ترجمه و رکورد شده را تهیه و روی سرور الستیکس خود در مسیر مربوطه جاگذاری نمایید.

انتقال فایل های فارسی به سرور الستیکس

با انتخاب خود به یکی از دو روش بالا کلیه فایل های مورد نظر را تهیه کرده اید حالا تنها لازم است برای فارسی شدن الستیکس فایل ها را جاگذاری کنید.

برای این عمل با استفاده از نرم افزار WinSCP ِبه هسته لینوکس متصل و با مراجعه به مسیر var/lib/astrisk/sounds/en  کلیه فایل ها را منتقل یا به عبارتی کپی کنید.

 

پس از انجام این مرحله و ریست کردن ، سرور الستیکس شما فارسی شده است و شما میتوانید با فعال کردن صف یا هر تنظیماتی که نیاز به اعلام و پخش فایل های صوتی دارد از اپراتور فارسی سرور خود استفاده نمایید.


 

تفکیک ورودی ها در الستیکس بر اساس پیش شماره

نصب و راه اندازی Elastix 4 بر روی VMware WorkStation 12

فیلم اموزشی نصب 8.6 cucm روی vmware

کارت های ویپ و گیتوی های سنگوما

کانفیگ کارت های آنالوگ برندSangoma

نحوه تشخیص نوع و رفع عدم دریافت کالر آی دی در کارت های آنالوگ

چرا در الستیکس در مواقعی هنگام تماس با یکی از داخلی ها در شبکه,داخلی صدا به صورت یکطرفه است؟

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

فرم تماس

هدف ما ارائه بهترین خدمات به شما می باشد . مشتاقانه منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم .

اطلاعات تماس

آدرس:
ایران،تهران، سعادت اباد
تلفن:55101946-021

logo-samandehi
  
  توضیحات مختصر:
 
 سایت digi درتاریخ1395/6/6 فعالیت خود را در زمینه توسعه و ارائه خدمات اموزشی درفضای مجازی به طور رسمی آغاز نمود.digi درایران و کشور های دیگر طرفداران زیادی،چه درمیان کاربران حرفه ای وچه درمیان کاربران عادی ومعمولی در این زمان کوتاه کسب کرده است .hellodigi با دراختیارداشتن 20سرورپشتیبان همیشه بروزمی باشدودرهیچ زمانی از کمک کردن و اموزش دادن  کاربران خوددست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت سایت hellodigi می توانید نقش داشته باشید باگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شوید وجایگاه خود را درشته خود بدست آورید.

 

با ما در تماس باشید