ثبت نام کن 

این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود

مقاله را ثبت کن 

این قسمت برای ثبت مقاله شماست شما بااین کار مقاله خود را ثبت می کنید وباعث می شود دیگران هم ازمقاله شمااستفاده کندوباکمک دیگران مقالت راکامل کن

دیده و برتر شو

این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی  شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.

 

 

تفکیک ورودی ها در الستیکس بر اساس پیش شماره

تجسم کنید که شما در شبکه ویپ نیاز دارید که بتوانید کلیه تماس های ورودی را بر اساس دسته بندی هایی خاصی گروه بندی کرده و هدایت کنید. برای وضوح بهتر مطلب با این مثال توجه کنید:

 

شما پاسخگویه تماس کاربران از تمامی کشور می باشد و بسته به این که کاربر مورد نظر شما از کدام شهر یا استان تماس گرفته باشد خدمات متفاوتی را عرضه می کنید. در این زمان اپراتور های شرکت شما برای تمامی تماس ها ملزم می شوند که از کاربران این سوال را بپرسند که شما از کدام استان یا شهر تماس گرفته اید و بسته به موقعییت کاربر خدمات را عرضه و نهایتا به اپراتور مربوطه منتقل کنند.

با توجه به مثال مربوطه شما می توانید کاربران را بسته به پیش شماره هایی که تماس می گیرند تقسیم و دسته بندی کنید.

برای این کار شما باید به تعداد دسته هایی که مد نظر دارید  inbound Route تعریف کنید. مثلا در تصویر زیر شما می توانید با این Inbound Route کلیه تماس ها با پیش شماره مربوط به استان خراسان رضوی را جدا کرده و بسته به نیاز مدیریت کنید.

با این عمل شما می توانید تماس ها را مستقیما به اپراتور خاصی منتقل و یا با پخش IVR مربوط مدیریت کنید. به این نحوه دسته بندی و نوشتن اعداد در قسمت DID و قوانین نوشتاری Dial Pattern می گویند.


 

نصب و راه اندازی Elastix 4 بر روی VMware WorkStation 12

فیلم اموزشی نصب 8.6 cucm روی vmware

کدک های VIOP - استانداردهای Codec های فشرده سازی صدا

لذت در دسترس بودن با Cisco Jabber

چرا در الستیکس در مواقعی هنگام تماس با یکی از داخلی ها در شبکه,داخلی صدا به صورت یکطرفه است؟

نحوه تفکیک خطوط ورودی و خروجی در کارت سنگوما،سانوی و دیجیوم

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

فرم تماس

هدف ما ارائه بهترین خدمات به شما می باشد . مشتاقانه منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم .

اطلاعات تماس

آدرس:
ایران،تهران، سعادت اباد
تلفن:55101946-021

logo-samandehi
  
  توضیحات مختصر:
 
 سایت digi درتاریخ1395/6/6 فعالیت خود را در زمینه توسعه و ارائه خدمات اموزشی درفضای مجازی به طور رسمی آغاز نمود.digi درایران و کشور های دیگر طرفداران زیادی،چه درمیان کاربران حرفه ای وچه درمیان کاربران عادی ومعمولی در این زمان کوتاه کسب کرده است .hellodigi با دراختیارداشتن 20سرورپشتیبان همیشه بروزمی باشدودرهیچ زمانی از کمک کردن و اموزش دادن  کاربران خوددست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت سایت hellodigi می توانید نقش داشته باشید باگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شوید وجایگاه خود را درشته خود بدست آورید.

 

با ما در تماس باشید