ثبت نام کن 

این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود

مقاله را ثبت کن 

این قسمت برای ثبت مقاله شماست شما بااین کار مقاله خود را ثبت می کنید وباعث می شود دیگران هم ازمقاله شمااستفاده کندوباکمک دیگران مقالت راکامل کن

دیده و برتر شو

این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی  شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.

 

فکس از طریق T.38 در الستیکس

بکارگیری گیتوی های VoIP، در راه اندازی سیستم های تلفنی به خصوص در محیط هایی که سرور تلفنی به صورت مجازی راه اندازی می شود، بسیار رایج گردیده است. از طرفی، این دستگاه ها دشواری های نصب و راه اندازی کارت های تلفنی را نیز ندارند. یکی از مسئل مهم در بکارگیری گیتوی های VoIP، امکان ارسال و دریافت فکس از طریق VoIP بر روی بستر شبکه می باشد؛ به عبارت دیگر لازم است تا این تجهیزات از پروتکل T.38 به صورت کامل پشتیبانی نمایند.

در صورت پشتیبانی گیتوی های VoIP از پروتکل T.38، لازم است تا برخی تنظیمات نیز در سیستم تلفنی استریسک صورت گیرد تا بتوان از این بستر جهت ارسال و یا

اموزش بک آپ در الستیکس

یکی از نیازهای امروز در دنیای کامپیوتر و فناوری اطلاعات داشتن یک فایل بک آپ از سرورها و تنظیمات فعال در شبکه می باشد تا در صورت بروز مشکلات ناگهانی بتوان در کمترین زمان ممکن شبکه را به حالت اولیه برگرداند.

جهت تهیه بک آپ از سرور الستیکس میتوانید مانند تصویر زیر از منو System وارد تب Backup/Restore شوید.

برقراری ارتباط بین الستیکس و سیسکو cucm

برقراری ارتباط بین الستیکس و سیسکو برای برقراری ارتباط بین CUCM سیسکو یک سرور الستیکس شما می توانید از Sip Trunk به عنوان یک راه ارتباطی استفاده کنید.مراحل پیاده سازی تنظیمات به ترتیب در تصاویر زیر نمایش داده شده است.در اولین مرحله مانند تصویر نمونه یک فضا تعریف و ایجاد کنید.

سوالات متداول در خصوص گیت وی های سنگوما (Sangoma)

یکی از شناخته شده ترین گیت وی ها از لحاظ کیفیت و قابلیت ها در حوزه VoIP، گیت وی های سری Vega شرکت سنگوما (Sangoma) هستند. یکی از مهم ترین قابلیت های این محصول، سازگاری کامل آن با شبکه مخابرات ایران و همچنین امکان تنظیم (tune) کردن پارمترهای خطوط می باشد؛ چرا که که در بسیاری از مناطق مخابراتی از سوییچ ها با برندهای گوناگون استفاده شده و لازم است تا برخی پارامترها را بتوان به دلخواه تغییر داد. همانطور که اشاره شد، این محصول قابلیت های زیادی دارد و به همین دلیل ممکن است برای اولین مرتبه، پروسه

ارتباط سیستم voip الستیکس با نرم افزار ارتباط با مشتری (crm)

خیلی اوقات سازمان ها و شرکت نرم افزارهای ارتباط با مشتری و یا اتوماسیون اداری از پیش خریداری شده و یا توسعه داده شده ای را دارند.

یکی از مهمترین نیازها جهت یکپارچه سازی فرایند مدیریتی ارتباط با مشتریان برقراری ارتباط بین نرم افزارهای محتلف ارتباطی می باشد به نحوی که مشتری از هر راهکار ارتباطی که با سامان متصل شد اطلاعات و سوابق ارتباطی مشتری در دسترس کارشناسان فروش باشد.

راهنمای خرید voip

جهت راه اندازی VOIP ضمن در نظر گرفتن تعداد خطوط شهری و داخلی مورد نیاز باید به نیازهای مجموعه توجه ویژه ای داشت. البته لازم به ذکراست که در زمان خرید یک مرکز تلفن VOIP کلیه امکانات تلفنی به صورت یکپارچه وجود دارد . ولی با توجه به گستردگی خدمات باید مسایل نظیر نیاز به فکس نرم افزاری، تماس خودکار،نرم افزار ارتباط به مشتری و ... توجه کافی را داشت.

سیپ ترانک SIP TRUNK چیست

ویپ ترانک یا همان Sip Trunk (اس آی پی که در ایران سیپ گفته می شود) یک لینک ارتباطی بین دو مرکز تلفن می باشد که وقتی از سیپ ترانک مخابرات صحبت می کنیم یعنی یک لینک ارتباطی که می توان از طریق آن چندین تماس را به صورت همزمان بین سوییچ مخابراتی با سانترال، سرور VOIP یا IP PBX انتقال داد. در حقیقت ترانک sip یک ارتباط پر ظرفیت بین دستگاه سانترال و یا سرور voip مشترک و سوییچ های مخابرات می باشد. اما چرا ترانک sip جایگزین خطوط e1 می شود، دلیل این امر پر شدن ظرفیت سوییچ های مخابراتی برای تخصیص لینک e1 می باشد. ترانک sip از نظر

انتقال خطوط تلفن از یک نقطه به نقطه دیگر

ممکن است در تجارت ها و حوزه های فنی مختلف معانی و مقاصد متفاوتی داشته باشد، اما در ارتباطات IP Telephony یا VoIP منظور از Hotline معمولا ارتباط نقطه به نقطه دو دستگاه VoIP است به نحوی که ارتباط بین دو نقطه بدون درنگ برقرار شود. به عنوان مثال دو سناریو جهت تفهیم بهتر موضوع مطرح می شود :

روش ۱. ارتباط نقطه به نقطه ویپ جهت انتقال خطوط آنالوگ مخابراتی یا AB/wire به نحوی طراحی می شود که در نقطه الف با زنگ خوردن خط آنالوگ مخابراتی بدون هر گونه تلاشی از سوی نیروی انسانی خطوط از طریق شبکه VoIP که بر

Elastix چیست ؟

ارائه سیستمهای تلفن گویا ، مرکز تماس و فکس سرور در مرکز تلفن های (تلفن سانترال) کامپیوتری (IPPBX) با استفاده از پیشرفته ترین فن آوریهای ارتباطات تخصص ماست . با استفاده از فن آوری مرکز تلفن تحت شبکه های کامپیوتری و اینترنت (VoIP) دیگر نگران هزینه های تلفن دور کاری در سازمان خود نباشید. شرکت هوشمندنت افتخار دارد با بهره گیری از مجرب ترین و متعهد ترین کارشناسان فناوری اطلاعات و مخابرات،

دانلود مقاله اموزش sib trunk newrock

سیپ ترانک یا همان Sip Trunk (اس آی پی که در ایران سیپ گفته می شود) یک لینک ارتباطی بین دو مرکز تلفن می باشد که وقتی از سیپ ترانک مخابرات صحبت می کنیم یعنی یک لینک ارتباطی که می توان از طریق آن چندین تماس را به صورت همزمان بین سوییچ مخابراتی با سانترال، سرور VOIP یا IP PBX انتقال داد. در حقیقت ترانک sip یک ارتباط پر ظرفیت بین دستگاه سانترال و یا سرور voip مشترک و سوییچ های مخابرات می باشد. اما چرا ترانک sip جایگزین خطوط e1 می شود، دلیل این امر پر شدن ظرفیت سوییچ های مخابراتی برای تخصیص لینک e1 می باشد. ترانک sip از نظر ظرفیت تماس همزمان با همان شرایط 30 کانال همزمان به مشترکین اعطا می شود. یعنی مشترک روی ترانکی که از مخابرات تهیه می کند می تواند 30 تماس همزمان برقرار نماید.

اطلاعات تماس

آدرس:
ایران،تهران، سعادت اباد
تلفن:55101946-021

logo-samandehi
  
  توضیحات مختصر:
 
 سایت digi درتاریخ1395/6/6 فعالیت خود را در زمینه توسعه و ارائه خدمات اموزشی درفضای مجازی به طور رسمی آغاز نمود.digi درایران و کشور های دیگر طرفداران زیادی،چه درمیان کاربران حرفه ای وچه درمیان کاربران عادی ومعمولی در این زمان کوتاه کسب کرده است .hellodigi با دراختیارداشتن 20سرورپشتیبان همیشه بروزمی باشدودرهیچ زمانی از کمک کردن و اموزش دادن  کاربران خوددست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت سایت hellodigi می توانید نقش داشته باشید باگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شوید وجایگاه خود را درشته خود بدست آورید.

 

با ما در تماس باشید