ثبت نام کن 

این بخش به صورت کاملاریگان است شما دراین بخش مقاله خود را درج می کنید از قسمت های ویژه سایت استفاده خواهید کرد و رتبه بندی می شوبد طبق فعالیت خود

مقاله را ثبت کن 

این قسمت برای ثبت مقاله شماست شما بااین کار مقاله خود را ثبت می کنید وباعث می شود دیگران هم ازمقاله شمااستفاده کندوباکمک دیگران مقالت راکامل کن

دیده و برتر شو

این بخش به شما کمک می کند تا شما معرفی شوید به کسانی که دنبال خدمات و کارهای شماهستند و شناخته شوید تا به کارایی  شما اطمینان کند وباشما طبق تخصص رفتارکند.

 

 

چرا در الستیکس در مواقعی هنگام تماس با یکی از داخلی ها در شبکه,داخلی صدا به صورت یکطرفه است؟

ابتدا تلفن های خود را با استفاده از تماس IP2IP تست کنید.در این حالت تلفن ها از مدار PBX خارج می شوند.اگر تماس بدون مشکل برقرار شد شما متوجه آن خواهید بود که مشکل از ترجمه کدک یا میکروفون هندست می باشد.

برای بررسی کدک های مورد استفاده روی داخلی ها موارد زیر را بررسی کنید.

نحوه تفکیک خطوط ورودی و خروجی در کارت سنگوما،سانوی و دیجیوم

تفکیک خطوح ورودی :جهت تفکیک خطوط ورودی می بایست ابتدا وارد تب PBX=>DAHDI Channel DIDs شویم.سپس شماره کانال ، توضیحات و یک عدد اختیاری در فیلد DID وارد کنید.

سپس به بخش Inbound Route رفته و در فیلد DID Number همان عددی که در فیلد DID تب DAHDI Channel DIDs وارد کردید را وارد کنید و در نهایت یک Destination برای این مسیر ورودی انتخاب کنید.

طریقه ی رفع کردن مشکل کارت های دیجیوم پس از فعال کردن Echo

فعال کردن تماس تصویری در الستیکس و استریسک

جهت فعال کردن تماس تصویری در الستیکس مراحل زیر را اجرا کنید :

ابتدا میبایست وارد تب فایروال خود شوید و دسترسی به FreePBX را فعال کنید.

نحوه تشخیص نوع و رفع عدم دریافت کالر آی دی در کارت های آنالوگ

گاهی اوقات ممکن است به دلیل تفاوت ارسال کالر آی دی در مراکز مخابراتی مختلف، CID به درستی وارد سرور استریسک ما نشود.بنابراین میباست اطلاعاتی از نوع و نحوه ارسال کالر آی دی داشته باشیم تا نسبت به آن فایل کارت خود را تنظیم کنیم تا مشکل عدم دریافت CID رفع گردد.به صورت کلی ما دو نوع سیگنالینگ ارسال کالر آی دی با نام های DTMF و FSK داریم.

راهنمای پیاده سازی TLS و SRTP در الستیکس و استریسک

یکی از مهمترین موارد اجرای یک پروژه موفق ویپ ، اهمیت به امنیت سیستم تلفنی است.با توجه به سادگی اسکن پورت های سیگنالینگ ، کافی است در ساده ترین حالت ممکن از یک نرم افزار Port Scanner جهت یافتن پورت های مورد نظرمان استفاده کنیم.در نهایت شاهد IP های بسیاری خواهیم بود که دارای هیچ مکانیزم امنیتی نیستند و  برای یک هکر بهترین طعمه خواهند بود.

آشنایی با ورژن جدید برنامه Lync Server به نام 2015 Skype for Business

اگر شما تا به حال  از Skype برای برقراری ارتباط  با دوستان و نزدیکان دور از محل شرکت خود استفاده می‌کردید، اکنون قادر هستید از قدرت و ساده بودن برنامه ی «Skype for Business» استفاده کنید و به راحتی نزدیکان خود را بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین در عین حال، از دستگاه‌های‌خود که از طریق مکان امن تجاری تحت  مدیریت فناوری واطلاعات به

آموزش نحوه نصب استریسک بروی روتربرد های میکروتیک

در این مقاله قصد داریم از طریق قابلیت مجازی سازی بر روی روتربرد میکروتیک، اقدام به نصب استریسک نماییم اما در ابتدا به دو پرسش پاسخ دهیم.

فکس از طریق T.38 در الستیکس

بکارگیری گیتوی های VoIP، در راه اندازی سیستم های تلفنی به خصوص در محیط هایی که سرور تلفنی به صورت مجازی راه اندازی می شود، بسیار رایج گردیده است. از طرفی، این دستگاه ها دشواری های نصب و راه اندازی کارت های تلفنی را نیز ندارند. یکی از مسئل مهم در بکارگیری گیتوی های VoIP، امکان ارسال و دریافت فکس از طریق VoIP بر روی بستر شبکه می باشد؛ به عبارت دیگر لازم است تا این تجهیزات از پروتکل T.38 به صورت کامل پشتیبانی نمایند.

در صورت پشتیبانی گیتوی های VoIP از پروتکل T.38، لازم است تا برخی تنظیمات نیز در سیستم تلفنی استریسک صورت گیرد تا بتوان از این بستر جهت ارسال و یا

اموزش بک آپ در الستیکس

یکی از نیازهای امروز در دنیای کامپیوتر و فناوری اطلاعات داشتن یک فایل بک آپ از سرورها و تنظیمات فعال در شبکه می باشد تا در صورت بروز مشکلات ناگهانی بتوان در کمترین زمان ممکن شبکه را به حالت اولیه برگرداند.

جهت تهیه بک آپ از سرور الستیکس میتوانید مانند تصویر زیر از منو System وارد تب Backup/Restore شوید.

فرم تماس

هدف ما ارائه بهترین خدمات به شما می باشد . مشتاقانه منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم .

اطلاعات تماس

آدرس:
ایران،تهران، سعادت اباد
تلفن:55101946-021

logo-samandehi
  
  توضیحات مختصر:
 
 سایت digi درتاریخ1395/6/6 فعالیت خود را در زمینه توسعه و ارائه خدمات اموزشی درفضای مجازی به طور رسمی آغاز نمود.digi درایران و کشور های دیگر طرفداران زیادی،چه درمیان کاربران حرفه ای وچه درمیان کاربران عادی ومعمولی در این زمان کوتاه کسب کرده است .hellodigi با دراختیارداشتن 20سرورپشتیبان همیشه بروزمی باشدودرهیچ زمانی از کمک کردن و اموزش دادن  کاربران خوددست بر نمی دارد.از همه مهم تراینکه خود شما در ساخت سایت hellodigi می توانید نقش داشته باشید باگذاشتن مقالات خودو آموزش به دیگران باعث یادگیری دوباره خود شوید وجایگاه خود را درشته خود بدست آورید.

 

با ما در تماس باشید